Miscel·lània

IMGP0079El Departament de Comunicació és necessari?

Fa dècades que les grans empreses tenen els seus propis departaments de comunicació. Pel bé de la professió i per les noves necessitats socials i tecnològiques, aquests departaments cada vegada assumeixen més àrees més enllà de la tradicional relació amb els mitjans.

La reputació corporativa , comunicació interna i externa, identitat, marca i disseny, comunicació de crisi, formació de portaveus, la comunicació digital i web i, la dinamització a les xarxes socials són tasques rellevants totes del Departament de Comunicació.

I és que, avui dia, en qualsevol tipus d’empresa és necessari tenir a un professional que estigui a càrrec d’aquestes tasques. En el cas dels bufets d’ advocats, tot i que les grans firmes tenen un departament amb una bona plantilla d’especialistes, la gran majoria de mitjans i petits bufets, no compta amb ell.

Greu error. Com qualsevol altra empresa, un despatx d’advocats té també les seves necessitats comunicatives ja sigui a nivell intern o cap als seus clients. Alhora, per captar nous, és imprescindible disposar de professionals i eines que ens connectin amb el nostre entorn, on es troba el potencial usuari dels nostres serveis.

En aquests temps, no és fàcil. Està clar que requereix una inversió, però es tracta d’una inversió que veurà revertida tant en la pròpia signatura i en el seu funcionament intern, com en la seva imatge corporativa a l’exterior .

Anna Polo Isern

Directora de Comunicació TBA

 

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: